2011. március 6., vasárnap

1.fejezet : )

Sziasztok!!! Meghoztuk az első fejezet!!!: ) Jó olvasást!!! Pussz Dorcy&Becky 

Emilya szemszöge :

-El sem hiszem, hogy a miénk ez a ház.- Mosolyogtam rá barátnőmre.
-Igen annyira hihetetlen. - Mosolygott ő is.
-Na megyek csinálok valamit enni, mert Jake is nem sokára itt lesz. -Mondtam, majd nyomtam egy puszit barátnőm arcára és elindultam lefele a lépcsőn.
-Rendben, addig én ki csomagolok, neked is és magamnak is. - Vigyorgott Lena.

-Köszi.- Vigyorogtam én is, majd elő vettem tíz darabtojást, na meg három fej vörös hagymát. Meg csináltam az ételt, erre Léna táncolt le a lépcsőn, majd csengetni kezdett valaki.
-Na jól van, ez biztosan Jake lesz, kinyitom az ajtót addig kérlek tálalj. - Mosolyogtam, majd elindultam az ajtó felé, közben megigazítottam a ruhámat, és kinyitottam az ajtót.
 -Wíí, Jake! – Sikítottam és Jake nyakába ugrottam.
-Szia! – Nevetett fel, majd fel emelt.
-Gyere be. – Vigyorogtam rá.
-Léna, be mutatom Jaket. -Néztem Lénára.

-Jake ő itt Léna. - Fordultam Jake felé.
 Miután megkajáltunk, Jake fel vetett egy ötletet.
-Lányok, gyertek le a partra. Most az idő is jó, hozzatok fürdő ruhát. - Vigyorgott mire mind a ketten egymásra néztünk és nevetve bólintottunk. Gyorsan felszaladtunk felvettem a kedvenc fürdő ruhám, majd felvettem rá egy rövidnadrágot és egy topot.

Leszaladtam, majd Jakre szépen rá néztem, már tudta miről lesz szó. Mosolyogva bólintott én pedig felugrottam a hátára. Egy ideig vitt, majd leugrottam a hátáról és mosolyogva futni kezdtem, útánam pedig Lena, útána pedig Jake. Kiértünk a partra, és egy csapat sráccal találtuk szembe magunkat. Rá néztem a legfiatalabbra aki barátnőmet nézte, és nem vette le róla a szemét. Lena sem volt különb.

Lena szemszöge:

Csak néztem azt a srácot. Valószínűleg Ő volt a legfiatalabb közülük. Olyan furcsa, nem is ez a megfelelő szó hanem… varázslatos, igen ez lesz az… varázslatos érzés kerített hatalmába. Megszűnt minden körülöttem/körülöttünk. Csak Ő és Én, senki más. Azt hiszem, hogy szerelmes vagyok. Ez olyan bizarr. Még csak most találkoztunk, és ráadásul még a nevét sem tudom. Ezek szerint ezt hívják „Szerelem első látásra”. Idegesen vettem le róla a szememet. Valószínűleg már rák vörös a fejem. Mikor felnéztem, barátnőm értetlen fejével találtam szembe magamat, Jacob meg úgy vigyorgott, mint a tejbe tök. Ennek meg mi baja lehet?!


- Srácok szeretném bemutatni az unoka tesómat Emilya-t, és a barátnőjét Lena-t.- mosolygott tovább.- Ők itt a legjobb barátaim egy része: Sam, Quil, Jared – sorolta.- És Seth.- Mutatott arra a fiúra, akit én hosszú percekig bámultam. – Nos, én azt javaslom, hogy menjünk fel a sziklához, egy kis sziklaugrásra. 
- Én nem ugrok le. – motyogtam
- És, én se. – lépett mellém barátnőm – Mi, majd csak nézünk titeket. 
- Oké. –felelték kórusban. 

Miközben mentünk a sziklához, Lya előre haladt Jake mellé. Én egyedül haladtam hátul, és Seth-ten ábrándoztam. Egyszer csak azt vettem észre, hogy két forró kéz megfogja a vállamat, és finoman elkezd rázni.


- Lena, Lena, Lena… - szólongatott

-Igen, jól vagyok, tessék?- kérdeztem összezavarodottan. Felnéztem az illetőre. Seth mosolygós arcával találtam szembe magamat. – Mit szeretnél?
- Csak láttam, hogy megálltál egy helybe, és gondoltam megnézem, hogy nincs-e valami bajod…- motyogta, közbe pedig beletúrt a hajába. 
- Nincs semmi bajom, köszi. – mosolyogtam- Jobb lenne, ha elindulnánk mi is, mert a többiek lehagynak. 
- Nyugi, tudom az utat. – vigyorgott, majd elindult én meg utána mentem. 
- És honnan is jöttetek?- kérdezte
- Öhm…- Én hülye annyira zavarban vagyok, hogy elfelejtettem, hogy honnan is jöttünk.
- És az „Öhm”-ön belül?- röhögött 
- Phoenix. - nyögtem ki nagy nehezen. 
- Az szép város. – mondta. – Egyszer elfutottunk odáig amikor…
- Hogy mit csináltatok?!- kiáltottam el magamat. Biztos csak rosszul hallottam. – Elfutottatok odáig?!
- Öhm… hát… izé…- dadogott, közben pedig meg is érkeztünk. – Nézd megérkeztünk!

Amint elkiáltotta magát, nekifutott a szakadéknak és leugrott. Nagyon megijedtem. Mi lesz, ha valami baja esik?! Kétségbeesetten kapkodtam a levegőt. 


- Nyugi nem lesz semmi baja a többiek már rég leugrottak .- nyugtatott Lya
- Oké, köszi. - motyogtam
- Szívesen, de… Mi volt ez az előbb?- kérdezte
- Micsoda?- értetlenkedtem
- Hát az hogy egy csomó ideig bámultátok egymást Seth-tel…- magyarázta

-Ja, hogy az!- világosodtam meg. - Fogalmam sincs. Nem tudom. Olyan… varázslatos érzés volt…
- Ezek szerint szerelmes vagy. – mosolygott- Ezt nevezem! Első pár óránkat töltjük itt, de te már is pasizol. – nevetett 
- Jó vagyok, mi?- kacagtam


A fiúk most érkeztek meg, vagyis vissza. Mindegyikük csurom víz volt. Nagy megkönnyebbülésemre Seth is ott volt. 

- Na, mi van csajok miről beszéltek?- kérdezte Jared 
- Áááá, csak lányos dolgokról- vigyorgott barátnőm 


Még kb. egy órán át beszélgettünk, mikor meghallottunk két idegen hangot…

- Jaj, Paul ne kezd már megint!- sóhajtott az egyik 
- De most nincs igazam?!- kérdezte a másik, majd megjelentek előttünk. – Csá srácok és csajok, akiket még nem ismerek.
- Én Lena vagyok, ő meg Emilya!- mutattam a barátnőmre, de úgy látszik nem velünk volt elfoglalva. 
- Én meg Paul, ő pedig Embry. – mutatott a mellette lévő srácra, aki a barátnőmet bámulta. Lya is így tett. Ezek szerint én is így nézhettem ki az előbb…


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése