2011. március 5., szombat

Bevezető : )

 Sziasztok! Dorcyval úgy döntöttünk hogy nyitunk egy közös blogot : D. Reméljük tetszeni fog nektek!!! Pussz Dorcy&Becky <3 : ))

Emilya szemszöge:

-
Ébredj!- Kiáltottam rá, Lénára.
- Fent vagyok. - Mondta, majd felém fordult és még jobban felhúzta a takaróját az orráig.
- Készülj, nem sokára indulunk. - Mosolyogtam drága barátnőmre.
- Rendben . -Mondta halkan, majd meg támadta a fürdőt. Addig én elindultam lefelé a lépcsőn, be a konyhába. Elkezdtem tojás rántottát sütni mind a kettőnknek. Mire Lena leért a lépcsőn, már meg is terítettem. Ekkor a
telefonom meg csörrent, Jacob volt az unoka tesóm .
                                                 
Lena szemszöge:

Miután drágalátos barátnőm felkeltett megcéloztam a fürdőt. Amilyen gyorsan csak tudtam rendbe szedtem magamat. Borzasztóan néztem ki. Megmostam az arcomat, kifestettem magamat, felöltöztem és mentem le kajálni. Miközben battyogtam le a lépcsőn azt hallottam, hogy Emilya telefonja megcsörren.
- Szia Jake, nem sokára indulunk. - újságolta vidáman Lya.
Még beszéltek pár percig utána letette a telefont és felém fordult.
- Kicsit siess, mert már nagyon indulhatnékom van!- nézett rám
- Jó, sietek amennyire tudok. - motyogtam álmosan. Szívem szerint én még az ágyikómban szunyókálnék.
Gyorsan megreggeliztünk, kivittük a cuccainkat a kocsimhoz. (Mivel Lya motoron megy, ezért az én kocsimban lesznek a cuccaink.) Fogtam magam, és körbefutottam a házat
hogy
semmi szükséges cuccot nem hagyunk-e itthon.
- Búcsúzzunk el a háztól Lena. - szólalt meg barátnőm
- Viszlát ház, viszlát pázsit, viszlát szék, viszlát asztal, viszl...- Soroltam mosolyogva, de Emilya közbe szólt
- Ugye tudod,hogy lököt vagy?- kérdezte nevetve
- Természetesen. - válaszoltam, majd ő felpattant a motorjára és meg be a kocsimba és már száguldottunk is...

Emilya szemszöge:

El
ég hosszú útat tettünk meg, mire Forksba értünk az úton mindössze kétszer áltunk meg inni és enni. Én mentem elől a barátnőm pedig aútójával mögöttem.  A ház már elvileg be van rendezve, azt mondja Jake, hogy elintéz mindent. Ahogy elértük a La Phusi táblát vigyor ült ki az arcomra. Egyből a házhoz mentem, Léna pedig utánam. Ház  barna volt , nagyon szép volt. Kerítése pedig hófehér fa. Volt egy nagyobb garázs, szóval nagyon bejött a ház.

Lena szemszöge:
Barátnőm ment legelöl én meg utána. Nagyon szép kis ház volt. Nekem nagyon elnyerte a tetszésemet. Főleg az hogy már be van rendezve és nem nekünk kell tologatni a bútorokat. Nem vagyok valami erős, ahogy Lya sem. Az utunk először a konyhába vezetett. A konyha hatalmas volt, a benne lévő bútorok mind fenyőből voltak. És hatalmas hűtő volt. Ami nekem nagyon bejött , mert imádok enni. A következő
állomás a nappali volt
itt... hogy is mondjam... minden olyan különleges volt. Olyan, békességet sugárzó. Felmentünk az emeletre. Itt külön váltunk
Én a saját szobámat vettem célba Emilya meg az övét. A szobám valami meseszép volt. Pont olyan mint én. A falak rózsaszínek az ágyam hozzá passzolt, és volt benne egy hatalmas gardrób, meg... meg... egy csomó minden. Azt hiszem jól elleszünk itt....

Emilya szemszöge :
Be nyitomttam a szobámba, nagyon meg lepődtem. Teljesen engem tükrözött. Mivel imádom a farkasokat, egy nagy vonyító farkas volt rá festve a falra. Gyönyörű volt az összhatás. kék volt minden. nem volt nagy de nekem pont elég. Két ajtó volt egymás melett . Az egyiket ki nyitottam, fürdőszoba rejtőzött mögötte. Egyszerűen mese szép. Tovább mentem és kinyitottam a második ajtót, ami a gardrób volt. Ez sem volt túl nagy de nekem pont elég. Szembe velem pont egy nagy álló tükör volt. Körülöttem pedig minden tiszta ruha. Volt egy szekrény  amiben a sminkes cuccok voltak. Nagyon szép volt, ha meg látom Jacobot tuti, hogy meg folytom úgy a nyakába ugrok. Gyorsan ki szaladtam, ekkor már Léna is szaladt felém, síkitva öleltük meg egymást és egy helyben ugráltunk. Szerintem mind a kettőnknek teljesen az izlése ez a ház. Majd meg látjuk mit hoz még a jövő…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése