2011. március 10., csütörtök

5.fejezet : )

Sziasztok itt az újabb feji!!! Nem is húzom tovább a szót, jó olvasást!!! Pussz Dorcy&Becky 

Emilya szemszöge :



Nem tudtam hirtelen senkivel se foglalkozni, csak egyre tudtam gondolni nekem van egy húgom.. Ráadásul a legjobb barátnőm az.
-Jól vagy ? - Bujt hozzám közel Embry.
-Van egy húgom..- Suttogtam,
-Mi ? -Kérdezte egyből Jake.
-Elena a húgom. -Motyogtam.
 -Ez lehetetlen. - Mondta Jake.
-Nem lehetetlen, ez így van. Én pedig valami MoonFairy vagyok vagy mi. -Néztem Jakere, aki el nevette magát én pedig durcásan néztem rá, ekkor Elena rontott be az ajtón és szorosan magához ölelt.
-Láttad te is ? -Kérdeztem meg, miközben eltoltam magamtól, de csak annyira, hogy a szemébe tudjak nézni. Elena ekkor bólintott egyet. -Ki kell derítenünk mindent. - Mondtam, majd meg szorítottam Lena kezét.
-Haza kell mennünk. - Mondtam halkan, majd rá néztem Embryre aki elég szomorú volt. Seth pedig csak állt karba font kézzel és Lénát nézte. El gondolkoztam, hogy mit kéne tennem, hogy Embryt fel vidítsam.
-Haza kell mennünk, persze előtte meg ismerkedem Embry szüleivel. - Vigyorogtam Embryre. Aki még jobban el mosolyodott. -Rendben, nekem is meg kell beszélnem mindent Sethel -Sóhajtott egyet húgom.
-Indulhatunk?- Kérdezte Embry mire én mosolyogva bólintottam.
-Sziasztok – Köszöntem el a többiektől és elindultam Embry családjához.
-Édesanyámmal és húgommal élek- Törte meg a csendet.
-Értem. -Mosolyogtam rá. Majd egy fehér emeletes  ház elé értünk, elég egyszerű volt és szép is. hogy beléptünk a házba, „megcsapott” a sült hús mennyei illata.
-Anya, Ashley szeretném be mutatni, Emilyát. - Kiabált Embry a családjának.  Erre egy fiatal, talán Elenával egy idős lány szaladt elénk. Eléggé hasonlított Embryre. Hosszú fekete haja és mogyoró barna szeme volt.
-Szia. Ashley vagyok. -Mosolygott rám és adott két puszit az arcomra amit viszonoztam.
-Szia. Én pedig Emilya . -Vigyorogtam rá. Ekkor egy idősebb nő lépett elő, kezeit éppen egy konyha ruhába törölte.
-Szerbusz, Maria vagyok Embry és Ashley anyukája.-Mosolygott rám kedvesen, majd kezet fogtunk.
-Jó napot, az én nevem Emilya -mosolyogtam rá.
 -Nyugodtan tegezz nem vagyok én olyan öreg. -Nevetett, majd el ment a konyhába.
-Gyere meg mutatom a szobámat- Mosolygott rám Ashley mire Embry meg forgatta a szemeit.
-Rendben – Mondtam és Ashley után indultam az emeletre. A szobája nagyon szép, a fal rózsa szín volt, a bútorok meg fehérek. Embry meg állt az ajtóban és csak nézett minket. Annyira hercegnős volt a szoba, biztosra veszem, hogy Lena és Ashley nagyon jól ki fognak jönni.
-Gyere most meg mutatom az én szobámat- Szólalt meg Embry én pedig mellé léptem és megöleltem. -Rendben- Mosolyogtam és elengedtem majd indultam utána. Elég rend volt a szobába, ahhoz képest, hogy tulajdon képpen egy fiú él itt.  Fal kék volt, a bútorok meg feketék, teljesen ellentéte volt Ashley hercegnős szobájának. Embry leült az ágyra én pedig követtem őt, majd a szemeimbe nézett, arca pedig közeledni kezdett behunytam szemeimet, majd ajkaink össze értek s váltottunk egy forró csókot. Csók után szorosan Embryhez bújtam.
-Szeretlek – Suttogtam és arcomat hatalmas vállába fúrtam.
-Én is szeretlek- Súgta és elég szorosan tartott.

Lena szemszöge:

Miután Lya elment, úgy éreztem hogy beszélnem kellene Seth-tel, meg  ki kéne derítenem ezt az egészet.

-Seth jössz sétálni?-kérdeztem meg. Seth csak bólintott.

Elköszöntem a többiektől, és elindultam. Seth szorosan mellettem jött. Addig mentem amíg, nem értem vissza a táborhelyhez. Ott leültem az egyik tuskóra, és megpaskoltam a mellettem lévő helyet. Sóhajtott egyet, majd leült mellém. Egy ideig csendben voltunk, majd megtörte a csendet.

-Nézd!- kezdett bele.- Ha nem szeretnél látni, akkor én békén hagylak, tiszteletben tartom a döntésedet.-mondta, s fel akart állni
-Nem, erről van szó!-kaptam el a karját.- Én szeretnélek látni, de csak úgy mint barátként. Ezt... nekem egyenlőre fel kell dolgozni. Érted?
-Megértelek.-mosolygott.-De... lehet esélyem valamikor a jövőben?
-Talán...- motyogtam. Bár nagyon szeretnék Seth-tel lenni, úgy érzem időre van szükségem.- És azt hiszem, meg kéne keresni Lya-t. Beszélnem kell vele. Ki kell derítenünk, hogy mi folyik itt.
-Oké, irány Embry-ék.- mosolygott

Elindultunk nagyon lassan, közben meg beszélgettünk, s jókat nevettünk. Jól éreztem magamat. Most tényleg csak erre volt szükségem. Egy barátra, aki kiáll mellettem. Miközben sétáltunk egy hatalmas szürkés farkas ugrott ki elénk. Annyira megijedtem, hogy majdnem hanyatt vágódtam. Még  szerencse, hogy Seth elkapott.

-Leah, menj innen!- kiáltott rá- Ne rémisztgesd Lena-t.- majd felém fordult.- Lena ő itt a testvérem Leah Clearwater.
-Szia, Elena Butterfly.- motyogtam kicsit zavartan- Nem csak férfiak lehetnek farkasok ?
-Hát, vannak kivételek.- mosolygott.- De mi megyünk is, mert még meg kell keresnünk a testvérét, Szia leah otthon találkozunk.

Seth elvonszolt a tesójától. Nem értettem, hogy miért siet ennyire. Hisz ő csak a testvére.

-Seth beléd meg mi ütött?- kérdeztem
-Ezt meg hogy érted?- tetette az ártatlant.
-Tudod, te azt jól!- mondtam.- Miért vonszoltál el a nővéredtől?
-Csak azért, mert... hát, hogy is mondjam... a nővérem kicsit "néha" ellenszenves. És gonosz. Nem akartam, hogy veled ilyen legyen.
-Hát azt hiszem, hogy farkas alakban nem sokra ment volna. -nevettem fel. Seth is velem nevetett.
-Ez az a ház.-mondta, majd becsengetett. Egy nő nyitott ajtót.
-Szia, Seth!- köszönt, majd engem is meglátott- Ki a kis barátnőd?
-Jó napot, Elena Butterfly vagyok.-nyújtottam a kezemet
-Kérlek tegeződjünk.- mosolygott kedvesen.- Embry anyukája vagyok.
-Rendben.-mondtam.- A nővérem.. izéé... vagyis a barátnőm itt van? Emilya a neve.
-Igen itt van Embry-vel.- mondta- Menjetek fel nyugodtan!

Seth-tel amilyen gyorsan csak tudtunk felrohantunk az emeletre. Mikor felértünk megpillantottam, egy rózsaszín falú szobát, fehér bútorokkal. Pont az én ízlésem volt. Majd megpillantottam egy másik ajtót is, ami be volt zárva. Óvatosan bekopogtunk.

-Ki az?- hallatszódott Embry hangja
-Mi vagyunk azok tesó!- kiáltott Seth
-Gyertek nyugodtan.-mondta mi meg bementünk. Gyorsan közbenéztem a szobát. Ízléses volt egy fiúnak.
-Mi a helyzet?- kérdezte Emilya

1 megjegyzés:

  1. Szia! (:
    Nem rég találtam rá a blogodra, és be kell hogy valljam nagyon tetsziiik. :Đ
    Érdekes ahogy Seth, és Embry "Selenával" és " Demivel" ( Elena, Emilya ) jön össze...:P
    Király a törid!
    Én már követőd vagyok. Ha gondolod, nézz be hozzám:
    http://twilightforever-bianka.blogspot.com/
    Várom a kövit! Siess vele!
    Puszi *.*

    VálaszTörlés